Τι άλλαξε προχθές στο Youtube και δεν το κατάλαβε σχεδόν κανείς; - TECH

Τι άλλαξε προχθές στο Youtube και δεν το κατάλαβε σχεδόν κανείς; – TECH


Οι μεγάλες πλατφόρμες όπως το Youtube ή το Facebook συνηθίζουν να κάνουν αλλαγές στο λογισμικό τους κυρίως για να είναι πιο εύχρηστες αλλά και για να προσελκύουν περισσότερο κοινό. Πρόσφατα αλλαγές έκανε και η κορυφαία πλατφόρμα αναζήτησης, Google.

Οι συγκεκριμένες αλλαγές που έγιναν στο Youtube μόλις πριν 3 ημέρες, στις 7 Ιανουαρίου δηλαδή, σε επηρεάζουν εάν είσαι δημιουργός, αλλά και εάν έχεις παιδιά τα οποία χρησιμοποιούν το YouTube για να δουν διάφορα video με παιδικό περιεχόμενο.

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

Οι αλλαγές στο YouTube αφορούν τις διαφημίσεις και συγκεκριμένα τις διαφημίσεις σε videos που έχουν προσδιοριστεί ως ειδικά για παιδιά!

Τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, το YouTube ανακοίνωσε μια σειρά από αλλαγές που θα έκανε για την καλύτερη προστασία των παιδιών και του απορρήτου τους, καθώς και για να αντιμετωπίσει τους προβληματισμούς που τέθηκαν από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission – FTC) των ΗΠΑ.

Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι δημιουργοί θα είναι υποχρεωμένοι να προσδιορίζουν το περιεχόμενό τους ως ειδικό για παιδιά ή ως μη ειδικό για παιδιά στο YouTube Studio και τα προσωπικά στοιχεία από οποιονδήποτε παρακολουθεί ένα βίντεο που έχει προσδιοριστεί ως ειδικό για παιδιά θα θεωρείται ότι προέρχονται από παιδί, ανεξαρτήτως ηλικίας του χρήστη.

Από σήμερα, το YouTube δεν θα προβάλει πλέον εξατομικευμένες διαφημίσεις και δεν θα στηρίζει λειτουργίες όπως σχόλια, Ιστορίες, ζωντανή συζήτηση, καμπανάκι ειδοποίησης και άλλες σε βίντεο που έχουν προσδιοριστεί ως ειδικά για παιδιά.

«Γνωρίζουμε ότι αυτές οι αλλαγές μπορεί να έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε δημιουργούς παιδικού περιεχομένου. Επομένως, δεσμευόμαστε να τους βοηθήσουμε να περιηγηθούν σε αυτό το νέο τοπίο. Θα συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με αυτό το θέμα συμμετέχοντας, εκ των άλλων, στην ανοιχτή περίοδο σχολίων της FTC. Γνωρίζουμε, επίσης, ότι πολλοί δημιουργοί έχουν δώσει πολύτιμα σχόλια», αναφέρει το YouTube στο σχετικό ενημερωτικό email που απέστειλε στους δημιουργούς, ενώ τους παρότρυνε, εάν δεν το έχουν κάνει ήδη, να διασφαλίσουν ότι έχουν προσδιορίσουν το κανάλι τους ως ειδικό ή ως μη ειδικό για παιδιά.

Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, διασφαλίστε ότι έχετε προσδιορίσει το κανάλι σας (ή μεμονωμένα βίντεο) ως ειδικό για παιδιά ή ως μη ειδικό για παιδιά, καθώς αυτό θα καθορίσει τελικά τον τρόπο χειρισμού του περιεχομένου σας στο YouTube. Οι δημιουργοί γνωρίζουν καλύτερα το περιεχόμενό τους και θα πρέπει να ορίζουν τον προσδιορισμό οι ίδιοι. Επίσης, χρησιμοποιούμε τη μηχανική εκμάθηση για να προσδιορίσουμε αυτό το περιεχόμενο. Οι δημιουργοί μπορούν να ενημερώνουν έναν προσδιορισμό που πραγματοποιήθηκε από τα συστήματά μας, αν θεωρούν ότι είναι λάθος. Θα παρακάμπτουμε μια αλλαγή μόνο σε περίπτωση εντοπισμού κατάχρησης ή σφάλματος

19+1 πράγματα που γίνονται μέσα σε 60 δευτερόλεπτα στο internet!

Δείτε 19+1 πράγματα που γίνονται μέσα σε 60 δευτερόλεπτα στο internet μέσα από ένα infographic και σίγουρα θα εντυπωσιαστείτε από τα αποτελέσματα. Παράλληλα δείτε την άγνωστη ιστορία του συνδυασμού Ctrl+Alt+Del στο πληκτρολόγιο!

undefined

Έτσι μέσα σε 60 δεύτερα:

  1. Γίνονται 694.445 αναζητήσεις στο Google
  2. Aνεβαίνουν στο Flickr πάνω από 6.600 εικόνες
  3. Aνεβαίνουν στο YouTube 600 videos συνολικής διάρκειας περίπου 25 ωρών
  4. Γίνονται 695.000 status updates, και δημοσιεύονται 79.364 wall posts και 510.040 σχόλια στο Facebook
  5. Κατοχυρώνονται 70 νέα domains
  6. Στέλνονται πάνω από 168.000.000 email
  7. Δημιουργούνται 320 νέοι λογαριασμοί στο Twitter και δημοσιεύονται 98,000 Tweets
  8. Κατεβαίνουν 13.000 εφαρμογές στο iPhone
  9. Δημοσιεύονται 20.000 νέα άρθρα στο tumblr
  10. Ο FireFox κατέβηκε περισσότερες από 1700 φορές
  11. Το WordPress κατέβηκε περισσότερες από 50 φορές
  12. Κατέβηκαν περισσότερες από 125 φορές τα WordPress Plugins
  13. Δημιουργούνται 100 νέοι λογαριασμοί στο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο LinkedIn
  14. Γίνονται 40 νέες ερωτήσεις από χρήστες στο YahooAnswers.com ενώ απαντόνται πάνω από 100 ερωτήσεις στο Answers.com
  15. Δημοσιεύεται 1 νέο άρθρο στο Associated Content, το μεγαλύτερο δίκτυο community-created content
  16. Προστίθεται 1 νέος ορισμός στο UrbanDictionary.com
  17. Δημιουργούνται στο Craigslist πάνω από1.200 νέες διαφημίσεις
  18. Γίνονται πάνω από 370.000 λεπτά κλήσεων μέσω του Skype
  19. Συμπληρώνονται συνολικά πάνω από 13.000 ώρες από streaming μουσικής μέσω του μουσικού ραδιοφώνου Pandora
  20. Και τέλος γίνονται πάνω από 1.600 αναγνώσεις κειμένων στο Scribd, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο δημοσίευσης εγγράφων.



Source link

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *